keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Tunnustus ja harrastuksia

Olen saanut ensimmäisen tunnustuksen ja olen ihan lapsellisen otettu tästä. Varsinkin kun oli ollut blogissa sellaista hiljaiseloa vähän aikaa, josta kyllä koin pientä huonoa omatuntoa. Kiitos Tupuna Sinisiä Unelmia blogista.

Tunnustukseen liittyi kymmenen kysymystä:

1. Suosikkiväri: Viininpunainen eri sävyissään (ei tosin lapsille)
2. Suosikkieläin: Ehdottomasti kissa. Meillä asustaa kaksi itämaista kissaa.
3. Suosikkinumero: 9
4. Suosikki alkoholiton juoma: vesi tietty, mutta juuri nyt teksi mieli suklaapirtelöä
5. Facebook vai Twitter? Ei kumpikaan, mutta facebookissa mulla on sentään tili.
6. Intohimosi: Matkailu. Aina pitäisi päästä johonkin tai ainakin suunnitella sitä.
7. Saada vai antaa lahja? Antaa ehdottomasti.
8. Suosikkikuvio: sydän tai kissat tai ruusut... en minä tiedä!
9. Suosikkiviikonpäivä: lauantai
10. Suosikkikukka: tulppaanit, sillä ne ovat kilttejä kukkia ;)

Blogi hiljaisuuteen on vaikuttanut myös erilaisten harrastusten haaliminen. Molemmilla lapsilla on kaksi harrastusta viikossa eli ne ovat siis myös minulla "harrastuksena". Lisäksi olen yrittänyt pitää omasta ajasta vaarin sillä että ilmoittauduin Helsingin työväenopiston kurssille, jossa ompelemme ISON antiikkinallen käsin. Esim koko viime viikonloppu meni tuolla kurssilla. Laitan siitä sitten kuvia kunhan saan nallen valmiiksi. Tähän nalle projektiini liittyy tietysti myös materiaalienhaalimista ja mm aitoa nalleissa käytettävää mohairia päädyin tilaamaan ihan tuosta "läheltä" Etelä-Afrikasta.

Lisäksi minut saatiin houkuteltua kesäkurssilla opettajanamme toimineen Teija Ruuhikorpi-Mäen vetämälle Marttanukke verkkokurssille (järjestäjä Porin kansalaisopisto), jossa teemme perinteisin menetelmin uudelleenotosta Martta-nukesta (minä teen Bebe3:n) josta tulee sitten Lotta-pukuinen tai Martta-pukuinen. Tuota nukkea teen siis kotona lähinnä kun tyttö nukkuu. Laitan tietysti kuvan kunhan nukke on valmis, mutta tässä kuva hiotusta päästä ja käsistä. Paljon on siis tähän pääsemiseksi jo tehty, mutta suurin osa vielä tekemättä.
Bebe3 repron pää ja kädet hiottuina

Ei kommentteja: